VT: Wall.E (Arnon)




Mijn LEGO WALL.E

Van waar komt hij?

Ik heb de laatste dag in Denemarken een set uit de legoshop gekozen. In de legoshop hadden ze alle LEGO! Het rare was dat mijn LEGO WALL.E snel in elkaar zat. Normaal duurt het langer om een legoset in elkaar te steken.
De doos is heel vreemd omdat hij anders in elkaar zit, je moet eerst de bovenkant openen en daar zaten de zakjes in. Er was ook een apart zakje met een zap-bakje in, maar dat zijn twee mini stukjes die je snel kwijtraakt.  Er zaten ook stukjes bij waar zijn naam op gedrukt stond. Er zit ook een plantje bij dat hij zelf kan vasthouden. Ik heb een brandblusapparaat  gemaakt voor hem, dat kan hij zelf vasthouden. Ik speel er veel mee. Nu heb ik mijn tandenpotje er ingestoken. Isolde wil dat ook maar dat mag niet van mij.  Woensdagochtend heb ik hem op mijn bureau gezet en mijn potlood in zijn hand gestoken en hem gevraagd of hij tegen vanavond iets zou opschrijven wat hij wilde. Toen ik thuis kwam stond op zijn blad Eva.
Dat vond ik niet raar want in de film, toen Eva haar opdracht had gedaan en ze uitstond,  wou                                            
WALL.E haar aanzetten en zei hij de hele tijd Eva.


Arnon

Reacties

Populaire posts