VT: De voetbal (Lars)


De voetbal

Zoals je weet speel ik voetbal bij Vc Zwijnaarde.
Ik speel daar al 3 jaar.
Ik heb al veel vrienden zoals Jesse, Louis, Niels, Jasper en nog meer!
Ik moet op zaterdag altijd wedstrijden spelen en op woensdag en vrijdag is het training.                                               
Dan moeten we altijd hard lopen.
Dat vind ik lastig omdat ik astma heb.
Tijdens een wedstrijd mogen we meer rusten.
Na elk kwartier is er een pauze.
Dan wisselt de trainer de spelers om en gaan er een paar op de bank zitten.
Als iemand geblesseerd is, zet de trainer onze beste speler in, Han.
We hebben al vijf wedstrijden gewonnen en zes verloren.
In totaal heb ik al twintig goals gemaakt.
Ik ben daar wel trots op, want Coulibaly heeft dit seizoen nog maar vijftien
goals gemaakt. 



Lars

Reacties

Populaire posts