VT: Mijn mama (Rowan)





Mijn mama

Mijn mama ligt in het ziekenhuis.

Ze had pijn aan haar rug.

Ik vind dat niet leuk want ze ligt daar zo lang: van maandag 14/11 tot woensdag 16/11.

Ze is geopereerd en ze is nog heel moe en ziet wazig.

Ik vond de operatie erg voor haar want het was met een mes.

Als ze mis zouden snijden, dan was het allemaal voor niets geweest.

Maar de operatie is wel gelukt.

Woensdag komt ze terug thuis.

Dat  vind  ik  leuk  dan  moeten  we  niet  altijd  naar  het  Jan Palfijn  rijden.

We  gaan  een  bed  voor haar  regelen  in  de  living  want  ze  mag  vier  weken lang niet zitten.

  Dat  vind  ik maar  saai.

Nu  moet  ik  veel  meer  doen,  zoals  handdoeken  opvouwen en de was in de droogkast steken en er terug uithalen.

Ik moet dan ook de kleren opvouwen en als er een sok kwijt is gaat die in de andere wasmand om hem te bewaren als we de tweede sok vinden.


Rowan



Reacties

Populaire posts