VT: Judoles (Senne)



De judoles

Ik ga graag naar de judoles. 

Onze meesters heten Daniël, Martin en Geert.

Na een lange tijd heb ik mijn eerste streepje van geel gehaald.

Ik ben er blij mee.

Mijn vriend Niels zat ook in de judo, maar hij vond het niet meer leuk.

Rowan gaat eens proberen.

Ik doe judo in sporthal de Hekers maar ik kan ook gratis naar ergens anders gaan, omdat ik al ingeschreven ben in een club.

Ik kan zelfs naar Oostende gaan.

Daar is de beste judo van ons land.

Het is voor mij moeilijk om daar naartoe te gaan want het start al om 19:00 en dan zou ik niet meer kunnen eten.

Mijn examen was op maandag 12 december 2016.

Ik ga proberen om de zwarte gordel te halen. 

Die kan ik pas krijgen als ik achttien ben, als ik niet stop tenminste, wat ik hopelijk niet ga doen.


Senne

Reacties

Populaire posts