VT: Waar is mijn werk ? (Lina)


Waar is mijn werk ? 


Er was eens een mannetje.

Zijn werk was: auto's maken.

Maar iedere avond was hij vuil.

Hij moest elke avond in de douche of in het bad.

Dat was veel waterverspilling.

Dus zocht hij ander werk.

Een vriend van hem is uitvinder.

Misschien wordt hij ook uitvinder.

"Ik ga er nog een nachtje over slapen", zei het mannetje.

"Ja, ik weet het, ik ga uitvinder worden!" zei het mannetje.

Dus de volgende dag ging hij naar zijn werk.

Maar waar is zijn werk? 

Hij vroeg het aan zijn vriend en die zei dat het in de Eetstraat was.

Toen ging hij naar de Eetstraat.

Hij vond zijn werk.

Voor het eerst begon hij te knutselen.

Hij maakt een auto die supercool was.

De volgende dagen ging hij met die auto naar zijn werk.

Hij maakte ook een etensmachine, een brommervliegtuig, een ziektekijker en nog veel meer!

Zo had het mannetje ander werk gevonden.


Lina

Reacties

Populaire posts