VT: Denemarken (Arnon)


Op reis in Denemarken

Donderdag om 5:30 deden we onze kleren aan en om 6:00 vertrokken we met de auto. 

Om zes uur 's avonds zijn we naar een brandweermuseum geweest in Quickborn. 

Na het douchen zijn we gaan eten.

Ik had een supergrote hamburger en mijn frietjes smaakten naar paprika.

Dan zijn we naar bed gegaan.

De tweede dag

We hebben  in het hotel ontbeten en zijn om negen vertrokken.

Als we in Lalandia (in Denemarken) waren, zijn we eerst nog gaan zwemmen.

Ik ben op de tornado, wild river, octopus racer en de blauwe en de groene waterslides geweest.

De octopus heeft vier glijbanen die eerst een buis zijn en als hij binnen is dan verandert hij in een glijbaan. 

De zwarte was de minst steile en de rode was de steilste.

De rode was een beetje eng maar toch deed ik hem alleen. 

Het dak van de tornado was supermooi. 

Het was heel kleurrijk. 

Als je vooruit ging was de tornado iets minder eng maar er was een stukje waar hij recht naar beneden ging.

Dat was supercool.

De volgende dag zijn we naar Legoland geweest.

Papa wou super graag op de Polor Explorer. 

Uiteindelijk ben ik er op geweest. Hij was sneller dan dat papa dacht en opeens ben je voor een tv en donder je naar beneden.

Mijn zus Isolde wou er ook op maar ze was een heel klein beetje te klein.

De X-treme racers waren superstijl naar beneden, dat was een beetje eng!

Dan ging je terug naar boven en dan heel veel bochten schuin naar beneden, maar niet snel. 

Mijn zus Isolde heeft een kwartier aangeschoven voor niets. 

Ze was aan het wenen omdat ze een heel klein beetje te klein was.

De mensen van Legoland waren zo streng dat ze mij controleerden. 
(ik ben ongeveer 1m30cm).
Dat vond ik raar. 
Er was ook een legotower, dat was het hoogste puntje van Legoland.
Dat was mijn reis! 




Reacties

Populaire posts