VT: Narnia (Otto)


Narnia

Ik ben een boek aan het lezen en het heet Narnia.

Het is leuk want het is een spannend avontuur met 1184 bladzijden, 7 hoofdstukken en leuke personages zoals Peter, Lucy, Eden, Susan, de dwergen, fuanen en de slechten, waaronder de witte heks die Aslan al eens gedood heeft op de stenen tafel.

Hier durfde ik het even niet meer te lezen, want ik werd heel verdrietig. 

Maar met de hulp van muizen en Ruppertjiep kwam Aslan terug tot leven, oef.

Ik kan het boek thuis niet meer lezen want mama wil het niet meer meesleuren.

Het is 7 cm dik.

Gelukkig hebben we veel leesmomentjes in de klas, dan lees ik er graag in.

Ik heb het gisterenavond uitgelezen.

Het is dankzij de goede en de slechte personages dat het leuk, spannend, triestig en griezelig werd.


Einde

Otto

Reacties

Populaire posts