VT: Survivor (Axelle)

Ik wil later graag survivor worden.

Ik vind dat leuk omdat ik dan op de grond kan rollen.

Ik was ooit eens survivor aan het spelen bij een restaurant met een grote tuin.

Ze hadden daar ook een springkasteel en een trampoline. 

Ik rolde veel en speelde dat ik moest vluchten van een slecht leger.

Opeens had ik heel veel vuil op mijn hand maar dat vond ik niet erg.

Ik wil overal waar ik kom wel survivor spelen. 

Ik wil graag een boomhut dan kan ik dat daar ook spelen.

Ik weet dat ik goed kan overleven in de wereld want samen met mijn vriendin, Jade, zijn we eens zonder dat onze ouders het wisten, gaan rondlopen in onze wijk. 

We belden aan bij de mensen en vertelden dat onze ouders waren gaan werken en we niet aan de koekjeskast konden.

Natuurlijk was dat niet waar, maar sommige mensen gaven ons lekkere dingen. 

Dit was mijn survivor-verhaal.

Roep maar als ik jullie moet komen redden of zwaai een keer.

Tot dan!


Axelle.



Reacties

Populaire posts