VT: Mijn oude school (Merle)





Mijn oude school heet het Prisma.

Ik ben veranderd omdat ik werd gepest en heel veel oefeningen fout had.

Ik kan ook niet in grote groepen werken, wat ze op het Prisma dus altijd deden.

Het was altijd zo druk omdat er een paar kinderen 'zelfstandige' waren.

Die mochten zonder toezicht binnen en buiten lopen.

Dat vond ik vervelend.

Er waren ook 'stagiairs'. Die mogen alleen naar de wc's lopen.

Er zijn ook nog 'niet-zelfstandigen'.

Die moesten altijd alles vragen aan een zelfstandige of een stagiair, bijvoorbeeld om mee te lopen naar de wc.

Een zelfstandige mag ook 'neen' zeggen maar na drie keer vragen moet er een zelfstandige meelopen!

Ongeveer een week voor ik vertrok hebben ze de regels afgeschaft en werd het plots heel rustig.

Wat ik ook niet mis van het Prisma zijn sommige stoute kinderen.

Wat ik wel mis, is de 'spelletjespot'.

Als je niet kon stilzitten mocht je een plaatje trekken uit de pot en het spelletje spelen.



Merle

Reacties

Populaire posts