VT: PS4 (Luciano)



Ik ga een Playstation 4 krijgen van papa.

Ik ga ook nog GTA 5 krijgen.

Daar ben ik ook heel blij om want dat wou ik al zo lang.

Er is ook een PS 5 uitgekomen maar die wil ik niet want die kost 800 € en dat is te veel geld voor mij.

Ik ga gewoon heel blij zijn met de PS 4 want die is volgens mij de beste en de coolste!

Ik mag de kleur kiezen van papa en ik wil een witte want iedereen zegt dat het een mooie kleur is.

Van mijn ouders zal ik ook veel spelletjes krijgen.

We hebben ondertussen ook internet aangekocht en komt een internetkabel aan mijn PS 4.

Zo kan ik spelletjes spelen en dat vind ik beter.

In één spel kan ik zo meer banken beroven en coole auto's krijgen.


Ik vind mijn mama en papa de beste ouders die er zijn.

Ik zeg dat niet alleen omdat ik iets krijg van hen.

Ik zeg dat omdat ik gewoon echt van hen hou!



Reacties

Populaire posts