VT: Berlijn (Pablo)

Berlijn



Wij zijn zaterdag vertrokken naar Berlijn.

We kwamen toe om 18 uur.

We hebben de auto uitgeladen en alles in onze B&B gezet.

De B&B was leuk maar ik moest in de zetel slapen.

We hebben gewandeld en twee musea bezocht.

Eén ging over de wetenschap en één over de Joden.

Papa en Kristoff hadden het al eens gezien dus gingen ze meteen naar de bar.

Voor mij was het allemaal nog nieuw.

Ik genoot van het museum want ik kon mijn eigen gang gaan.

Ze hadden er een kussenhoek gemaakt waar ik lekker in kon liggen.

We hebben in Berlijn ook nieuwjaar gevierd.

We hebben veel vuurwerk gezien.

Het was fantastisch, het was super!

We hebben mensen vuurwerk zien afvuren.

Ik was bijna geraakt door het vuurwerk maar voor de rest was er niets.

Einde


Reacties

Populaire posts