VT: Facts (Max)

FACTS


Zondag ben ik naar Flanders Expo gegaan. Daar was de game-beurs: Facts. Ik keek al een jaar uit naar deze beurs.

Ik zag verschillende mensen die verkleed waren in enge dingen. Ik zag zombies, time lords, soldaten orks en predators. Ik was verkleed in een elite soldier. Het was een cool pak. Mijn kleine zusjes waren niet mee want je mag pas binnen als je acht jaar bent en ze zouden het veel te eng vinden. Er waren daar wel baby's maar die waren met hun mama, dus die hoefden niet bang te zijn. Mijn grote zus en haar lief waren wel mee en dat vond ik leuk omdat ze allebei heel lief zijn.
Axelle was ook naar Facts geweest maar ik heb haar spijtig genoeg niet gezien.

Er was een Star Wars rockband. Ik vond de band leuk omdat ze anders waren dan normale bands.

Ik had honderd euro meegenomen om dingen te kunnen kopen. Ik heb een minecraft zwaard en een game, timeshift, gekocht. Ik had nog dertig euro over.

Rond twaalf uur gingen we eten in de Mc Donalds. Dat was heel lekker en vies tegelijk. Ik vond de frietjes, mayonaise en Ice Tea wel lekker maar de hamburger niet want daar lag net tomatensoep met augurken op.






Reacties

Populaire posts